Bezmaksas informatīvais tālrunis

Informējam, ka šobrīd uz nenoteiktu laiku Rīgas domes Labklājības departamenta bezmaksas informatīvā tālruņa 80005055 zvani tiek pāradresēti uz Rīgas Sociālā dienesta informatīvajiem tālruņiem (zvani joprojām ir bezmaksas). Darba laiki paliek nemainīgi: pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās no plkst. 9.00 līdz 17.00 un piektdienās no 9.00 līdz 16.00. Pusdienu pārtraukums no plkst. 12.30 līdz 13.00. Ārpus darba laika darbojas balss pastkastīte. Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai sarunas tiek ierakstītas. 

Aicinām iedzīvotājus zvanīt uz tālruņa numuru 80005055 TIKAI, lai uzdotu jautājumus par sociālo palīdzību un sociālajiem pakalpojumiem (piemēram, par Rīgas Sociālā dienesta sniegto atbalstu, trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusu, GMI, aprūpi mājās, dzīvokļa pabalstu, siltā ēdiena izsniegšanas vietām, pārtikas pakām utt.)!

Ja jautājumi nav saistīti ar sociālo atbalstu (informācija par VSAA, VID utt.), tad aicinām zvanīt uz konkrētās iestādes kontakttālruni un neaizņemt telefona līniju!

Brīdinām, ka savienojumu ar operatoru  var būt jāgaida! Aicinām izturēties ar sapratni! 

Lai uzdotu jautājumus par sociālo atbalstu, Jūs tāpat arī varat sazināties ar savai dzīvesvietai tuvāko Rīgas Sociālā dienesta teritoriālo centru

Aicinām arī meklēt Jūs interesējošo informāciju RD LD mājaslapā: ld.riga.lv vai Rīgas domes informatīvajā portālā www.riga.lv. Par sabiedrības veselības jautājumiem informāciju meklējiet www.veseligsridzinieks.lv.

Aktualitātēm var sekot sociālā tīkla "Facebook" profilā: www.facebook.com/labklajibasdepartaments

Informācija aktualizēta: 28.01.2021.