Hallo, Senioru zvanu centrs Jūs klausās!

Senioru zvanu centrā katru darba dienu no plkst.10.00 līdz 14.00 darbojas brīvprātīgie seniori, kuri gaida tālruņa zvanus no Rīgas senioriem, sniedzot informāciju par aktuāliem kultūras pasākumiem, brīvā laika pavadīšanas iespējām Rīgas pašvaldībā, sociālo atbalstu Rīgas pašvaldībā, kā arī vienkārši aprunājoties par sev interesējošām tēmām. Tā pat var sniegt informāciju par sev zināmiem vientuļiem cilvēkiem, kuriem nepieciešama sociāla palīdzība, kas tālāk jau tiks nodota Rīgas Sociālajam dienestam.
Senioru zvanu centra tālruņa numuri ir 20224913, 25643438 un 29438355.
Šie tālruņi numuri darbojas LMT tīklā gluži tāpat kā jebkurš cits mobilā telefona numurs, maksa par zvanu ir atkarīga no jūsu operatora un izvēlēta tarifu plāna.
Brīvprātīgie operatori veic atzvanus uz saņemtajiem neatbildētajiem zvaniem. Piezvanot uz Senioru zvanu centru, operatori parasti piedāvā atzvanīt zvanītājam, kā arī zvanītāji atkarībā no sava mobilo sakaru operatora un tarifu plāna ir aicināti lūgt brīvprātīgajiem pārzvanīt.
Lai seniori varētu pilnvērtīgi sniegt atbildes uz saņemtajiem jautājumiem, zvanu centrā ir nodrošināta informācija par senioriem aktuāliem jautājumiem, bet bieži vien zvanītāji vēlas aprunāties par sev tuvām tēmām.
Brīvprātīgā zvanu centra darbības moto ir “ kustība ir dzīvība un dzīvība ir kustība” ar domu, ka aktīva sociālā dzīve palīdz senioriem būt modriem un stāties pretī vientulībai, padarot savu dzīvi interesantāku.

Informāciju sagatavoja: Rīgas domes Labklājības departamenta Iedzīvotāju informēšanas nodaļas vadītāja Lita Brice, tālr.67105925; mob.tālr. 26385691, e-pasts:lita.brice@riga.lv