Personas datu apstrādes pārzinis |
Rīgas valstspilsētas pašvaldība Rīgas domes Labklājības departaments (turpmāk – Departaments), adrese: Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010, elektroniskā pasta adrese: dl@riga.lv |
Personas datu aizsardzības speciālists |
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju drošības centrs, adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007, elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv. |
Struktūrvienības nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments
Reģistra informācija |
Apraksts: |
Apstrādes mērķis/nolūks |
1. Datu apstrāde, kas tiek veikta, lai nodrošinātu Rīgas valstspilsētas pašvaldības sniegtās sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu administrēšanu, uzraudzību un kontroli. 2.Nodarbinātības pasākumu (jauniešu garantijas projekts utt.) koordinēšana. 3. Veselīga dzīvesveida popularizēšana un slimību profilakse. 4. Konkursu līdzfinansējuma un grantu piešķiršanai organizēšana un attiecīgu līgumu slēgšanai un līgumu izpildes uzraudzība. 5. Datu apstrāde, kas tiek veikta Departamenta korespondences saņemšanai, glabāšanai, sistematizēšanai, kā arī pieejas korespondencei nodrošināšanai Departamenta darbiniekiem, korespondences nosūtīšanai, arhivēšanai un iznīcināšanai. 6. Personāla atlases nodrošināšana, darba līgumu slēgšana, administrēšana, darbinieka lietas izveide, obligātās veselības pārbaudes nodrošināšana, darba līgumu izpilde, t.sk. profesionālās kvalifikācijas pilnveides organizēšana, atvaļinājumu piešķiršana, sociālo garantiju piešķiršana, darbinieku novērtēšana, disciplinārlietu izskatīšana, darba laika uzskaite, stāža uzskaite, atlīdzība, amatu un algu sarakstu uzturēšana, izmaiņu veikšana valsts amatpersonu sarakstā. 7. Datu apstrāde, kas tiek veikta publisko iepirkumu organizēšanai un iepirkumu līgumu noslēgšanai. 8. Datu apstrāde, kas tiek veikta, lai nodrošinātu atlīdzības izmaksu, naudas pārvedumu veikšanu līgumpartneriem, administrētu rēķinus, maksu par maksas pakalpojumiem, nodrošinātu normatīvajos aktos noteikto prasību grāmatvedības jomā izpildi, parādu administrēšanu. 9. Datu apstrāde, kas nepieciešama iekšējo auditu Departamenta pakļautības iestādēs veikšanai un tematisko pārbaužu Departamenta un Rīgas Sociālā dienesta līgumorganizācijās veikšanai, kā arī pašvaldības piešķirto finanšu līdzekļu izlietošanas kontrolei. 10.Datu apstrāde, kas tiek veikta nodrošinot pacēlāju piešķiršanas pakalpojumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības iedzīvotājiem. 11.Informācijas sniegšana par iespējām saņemt sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību un to saņemšanas nosacījumiem un kārtību, sociālās palīdzības un pakalpojumu organizēšanu ārkārtas situācijās, kā arī leģitīmās intereses - pakalpojuma kvalitātes kontroles nodrošināšana, realizēšanai. 12. Apmeklētāju pieņemšana darbiniekiem drošā formātā, pakalpojuma kvalitātes kontroles nodrošināšana |
Apstrādes tiesiskais pamatojums |
|
Datu subjektu kategoriju apraksts |
1. Iedzīvotāji, kuri vēlas saņemt vai saņem Rīgas valstspilsētas pašvaldības finansētus sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību, iedzīvotāju aizgādņi un nepilngadīgu bērnu aizbildņi, apgādnieki, kuri vēršas Departamentā ar iesniegumu, sūdzību un vēstuli; personas, kuru aprūpē ir vismaz trīs bērni, to skaitā audžuģimenē ievietoti, un kuri vēlas reģistrēt ģimeni Rīgas pilsētas pašvaldības ģimeņu atbalsta reģistrā un saņemt pašvaldības atvieglojumus. 2. Personas, kas ņem dalību Rīgas valstspilsētas pašvaldības organizētajos nodarbinātības projektos un pasākumos, nodarbinātības projektu un pasākumu vadītāji un koordinatori. 3. Rīgas valstspilsētas pašvaldības iedzīvotāji – pakalpojumu saņēmēji, kā arī pasākumu organizatori (Departamenta līgumpartneri un to darbinieki), pasākumu norišu vietu atbildīgās personas, izglītības iestāžu kontaktpersonas. 4. Biedrību, nodibinājumu, uzņēmumu un komersantu pārstāvji, Departamenta un pakļautības iestāžu darbinieki, kuri veic iesniegto projektu izvērtēšanu, lemj par finansējuma piešķiršanu un uzrauga līgumu izpildi. 5. Korespondences iesniedzēji, juridisko personu pārstāvji, paraksttiesīgās personas, Departamenta un korespondences adresāti. 6. Kandidāti uz amatu vakancēm Departamentā. Departamenta darbinieki, fiziskas personas, kas strādā uz uzņēmuma līguma pamata. Departamenta pakļautības iestāžu vadītāji un Departamenta pakļautības iestāžu vadītāja amatu kandidāti. 7. Departamenta un pakļautības iestāžu darbinieki – iepirkuma komisiju locekļi, pretendentu pārstāvji, piesaistītie speciālisti, pretendenti – fiziskās personas. 8. Departamenta darbinieki, Departamenta līgumpartneru (juridisko personu) pārstāvji – fiziskas personas, Departamenta darbinieku ģimenes locekļi, Departamenta līgumpartneri – fiziskās personas. 9. Departamenta un tā pakļautības iestāžu un līgumorganizāciju darbinieki, klienti un sadarbības partneri. 10. Iedzīvotāji, kuri vēlas saņemt lietošanā riteņkrēsla pacēlāju. 11. Jebkura persona, kura piezvana uz informatīvo tālruni. 12. Jebkura persona, kura piesakās uz apmeklējumu, Amatpersona, kas pieņem apmeklētāju. |
Personas datu kategoriju apraksts |
1. Vārds, uzvārds, personas kods, elektroniskā pasta adrese, deklarētā un faktiskā dzīvesvietas adrese, tālruņa numurs, dati, ģimenes statuss, tuvinieku kontaktinformācija, personas likumiskā pārstāvja, apgādnieka kontaktpersonas (vārds, uzvārds, personas kods, adrese, tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, e-adreses konts, darba vieta), iestāšanas datums un iemesls (iesniegums, nosūtījums u.c.), sākotnējā iestāšanās, īslaicīgās prombūtnes iemesls un dienu skaits, pakalpojuma beigšanas iemesls, pakalpojuma sniegšanas laikā identificētās problēmas, ilgstošās aprūpes iestāde, kurā bērns atrodas, ievietošanas datums un iemesls, izstāšanas datums un iemesls, dati par atrašanos prombūtnē un iemesls, dienu skaits, bāriņtiesas lēmuma datums un numurs, bērna ievietošanas datums audžuģimenē, aizbildnībā pakalpojuma izbeigšanas datums un iemesls, sociālā pakalpojuma saņemšanas fakts un termiņš, izglītība, informācija (invaliditātes grupa; periods uz kādu invaliditāte piešķirta) par invaliditāti, informācija par personas ienākumiem, to apmēru, personai piederošo kredītiestāžu un pasta norēķinu sistēmas kontu pārskati; bankas konta numurs, nekustamā īpašuma (adrese, kadastra numurs, platība) esamība, mājoklī deklarēto ģimenes locekļu dati (vārds, uzvārds, personas kods, elektroniskā pasta adrese, deklarētā un faktiskā dzīvesvietas adrese, tālruņa numurs, informācija par personas ienākumiem, to apmēru, bankas konta numurs, personai piederošo kredītiestāžu un pasta norēķinu sistēmas kontu pārskati), informācija (darba vieta, darba attiecību periods) par nodarbinātību, informācija (izglītības iestādes nosaukums, klase, kurss, mācību periods) par mācībām izglītības iestādē, izdevumus apliecinoši dokumenti (ar personas rekvizītiem), par īri, apsaimniekošanu un komunālajiem pakalpojumiem, izdevumus apliecinoši dokumenti (ar personas rekvizītiem), par inkontinences līdzekļu, valsts kompensējamo medikamentu iegādes līdzmaksājumu un pacientu līdzmaksājumu par veselības aprūpes pakalpojuma vai stacionārā apmaksu, apbedīšanas izdevumus apliecinošs dokuments, darījumu apliecinošs dokuments, informācija par sociālo statusu, pabalsta saņemšanas fakts un termiņš, informācija par ģimenes ar trim un vairāk bērniem statusa sākuma un beigu datumu. 2. Nodarbinātības projektu un pasākumu dalībniekiem vārds, uzvārds, personas kods, kontaktinformācija, adrese, informācija par sociālo statusu, bezdarbu, dalību pasākumos, norēķinu kontu. Projektu un pasākumu vadītājiem un koordinatoriem: vārds, uzvārds, personas kods, kontaktinformācija, adrese, informācija par izglītību, kvalifikāciju, darba pieredzi, informācija par norēķinu kontu. 3. Pasākumu dalībnieku vārds, uzvārds, informācija par dalību pasākumā, kontaktinformācija. Pasākuma organizatoru vārds, uzvārds, personas kods, kontaktinformācija, informācija par izglītību, profesionālo kvalifikāciju, norēķinu kontu, izmaksāto atlīdzību. Piesaistīto speciālistu CV ietvertā informācija. Paraksttiesīgās personas vārds, uzvārds, ieņemamais amats, paraksts. Izglītības iestādes pārstāvja amats, vārds, uzvārds, paraksts. Fotogrāfijās no pasākumiem var būt redzami gan pasākumu dalībnieki, gan organizatori, piesaistītie speciālisti, u.c. Projekta “Mēs par veselīgu Rīgu!” ietvaros vēl papildus tiek prasīts: personas kods, vecums gados un dzimums, kā arī atbilstība kādai no mērķa grupām: bērns, bezdarbnieks, persona virs 54 gadiem, persona ar invaliditāti, trūcīga vai maznodrošināta persona. 4. Biedrību, nodibinājumu, uzņēmumu un komersantu pārstāvju vārds, uzvārds, personas kods, adrese, kontaktinformācija, informācija par izglītību, pieredzi, dalību pašvaldības projektos un pasākumos, norēķinu konta informācija. Pašvaldības Departamenta un pakļautības iestāžu darbinieku vārds, uzvārds, ieņemamais amats un projektu izvērtēšanas protokolos sniegtā informācija. Speciālistu CV ietvertā informācija, atskaites, apmeklētāju uzskaites lapas, darbinieku darba uzskaites lapas. 5. Korespondences adresāti: adresāta (fiziskas personas) vārds, uzvārds, personas kods, adrese, iesniegumā vai vēstulē paustā informācija, adresāta elektroniskā pasta adrese (ja iesniegums ir iesniegts ar e-pasta starpniecību), e-adreses konts, informācija par personas sociālo stāvokli. Departamenta darbinieki, kuri apstrādā korespondenci vārds, uzvārds, kontaktinformācija. 6. Kandidātiem: vārds, uzvārds, kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasta adrese, e-adreses ), informācija par izglītību, kvalifikāciju un darba pieredzi, atsauksmju informācija, cita kandidāta CV norādītā informācija. Darbiniekiem: vārds, uzvārds, personas kods, adrese, kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasta adrese, e-adrese ), informācija par izglītību, kvalifikāciju, darba pieredzi, darba izpildes novērtējumu, piešķirtajiem un saņemtajiem darba devēja labumiem, ģimenes locekļiem (apgādājamiem), veselības stāvokļa atbilstību ieņemamajam amatam, apliecība par valsts valodas prasmi, ja nepieciešams, bankas konts. 7. Departamenta darbiniekiem – komisijas locekļiem un iepirkumu veicējiem: vārds, uzvārds, ieņemamais amats. Pretendentiem (fiziskām personām) – vārds, uzvārds, personas kods, informācija par izglītību, darba pieredzi, profesionālo kvalifikāciju, atsauksmju informācija, informācija par iesniegto piedāvājumu, nodokļu nomaksu, informācija par iepirkumus regulējošajos tiesību aktos paredzētajiem pārkāpumiem, maksātnespējas un likvidācijas procesiem. Pretendentu (juridisko personu) valdes locekļu, pārstāvjiem informācija par iepirkumus regulējošajos tiesību aktos paredzētajiem pārkāpumiem, pretendentu (juridisko personu) piesaistīto speciālistu: vārds, uzvārds, kontaktinformācija, informācija par izglītību, darba pieredzi, profesionālo kvalifikāciju, atsauksmēs norādītā informācija. 8. Darbiniekiem: vārds, uzvārds, personas kods, dzimšanas dati, amats, kredītiestādes norēķinu konta informācija, informācija par apgādībā esošām personām. Juridisko personu kontaktpersonām: vārds, uzvārds, kontaktinformācija, amats. Optisko redzes līdzekļu apmaksas čeks, recepte, obligātās veselības karte. Sadarbības partneriem – fiziskajām personām: vārds, uzvārds, personas kods, informācija par sniegto pakalpojumu, informācija par pakalpojuma apmaksu, informācija par norēķinu kontu. 9. Departamenta pakļautības iestāžu darbiniekiem – vārds, uzvārds, personas kods, adrese, e-pasta adrese, e-adreses konts, amats, atlīdzība, darba stāžs, videonovērošanas ieraksti, veselības dati. Departamenta un Rīgas Sociālā dienesta līgumorganizāciju darbinieki – vārds, uzvārds, personas kods, adrese, e-pasta adrese, e-adreses konts, amats, atlīdzība, darba stāžs, videonovērošanas ieraksti. Departamenta pakļautības iestāžu, Departamenta un Rīgas Sociālā dienesta līgumorganizāciju klienti – vārds, uzvārds, personas kods, adrese, e-pasta adrese, e-adreses konts, videonovērošanas ieraksti, veselības dati. Departamenta pakļautības iestāžu, Departamenta un Rīgas Sociālā dienesta līgumorganizāciju sadarbības partneri - vārds, uzvārds, personas kods, adrese, e-pasta adrese, videonovērošanas ieraksti. 10. Vārds, uzvārds, personas kods, elektroniskā pasta adrese, deklarētā un faktiskā dzīvesvietas adrese, tālruņa numurs, veselības dati, ģimenes statuss, tuvinieku kontaktinformācija, personas likumiskā pārstāvja, apgādnieka kontaktpersonas (vārds, uzvārds, personas kods, adrese, tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, e-adreses konts, darba vieta). 11. Balss, kontaktinformācija, adrese, informācija par ārkārtas sociālo gadījumu. 12. Apmeklētāja attēls (izskats, uzvedība), identifikācijas dati (ja nepieciešams), apmeklējuma datums un laiks, apmeklētāja sniegtā informācija, vēsturiskā informācija (Rīgas pašvaldības sociālo pabalstu administrēšanas informatīvā sistēma - SOPA) par apmeklētāju, ja tā nepieciešama jautājuma risināšanai. Amatpersonas, kas pieņem apmeklētāju, attēls (izskats, uzvedība) un sniegtā informācija |
Esošo un paredzamo datu saņēmēju kategorijas |
1. Labklājības ministrija, Tiesībsargs, tiesas, valsts un pašvaldības policija; Bērnu tiesību aizsardzības centrs; Valsts kontrole; Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs (Nepilngadīgo personu atbalsta informācijas sistēma (NPAIS)), Revidenti. Valsts uzraugošās un kontrolējošās institūcijas uz tiesisko ieinteresētību pamatojoša iesnieguma pamata, fiziskās un juridiskās personas, t.sk. citas Latvijas pašvaldības, ja pierādīta likumīga ieinteresētība. Valsts iestādes – nodarbinātības pasākumu organizatori (Nodarbinātības valsts aģentūra, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra). Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestādes un struktūrvienības (Rīgas domes Labklājības departaments; Rīgas domes Mājokļu un vides departaments; Rīgas domes Satiksmes departaments; Rīgas domes Apkaimju iedzīvotāju centrs, Labklājības departamenta pakļautības iestādes, Rīgas domes Finanšu departaments,; Rīgas domes Sociālo jautājumu komiteja, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, Rīgas domes Juridiskā pārvalde), personai piederošā/īrēta nekustamā īpašuma apsaimniekotāji, SIA “Rīgas Satiksme”, Rīgas valstspilsētas pašvaldības aģentūra “Rīgas digitālā aģentūra”. 2. Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestādes Rīgas domes Finanšu departaments, Rīgas domes Mājokļu un vides departaments; Rīgas domes Satiksmes departaments, Rīgas domes Apkaimju iedzīvotāju centrs, Labklājības departamenta pakļautības iestādes – sociālās aprūpes centri. Nodarbinātības valsts aģentūra. 3. Rīgas domes Finanšu departaments, Finanšu ministrija, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Veselības ministrija, citas valsts iestādes (pēc pieprasījuma saskaņā ar to normatīvajos aktos noteikto kompetenci). 4. Rīgas domes Finanšu departaments, līdzfinansējuma pieprasījumu izvērtēšanas komisija, granta programmu konkursa pieteikumu vērtēšanas komisija, Rīgas domes Audita un revīzijas pārvalde. Valsts tiesībsargājošās institūcijas. 5. Departamenta korespondences adresāti, Valsts pārvaldes iestādes normatīvajos aktos noteiktos gadījumos. 6. Rīgas domes Finanšu departaments, Rīgas domes Iepirkumu pārvalde, SIA “Lursoft” Valsts ieņēmumu dienests, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, apdrošināšanas pakalpojumu sniedzēji, darba aizsardzības apmācību organizētāji, Darba inspekcija un citas valsts iestādes atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kompetencei, informācija par pilnvarojuma saņēmējiem uzdoto darbību veikšanai. 7. Rīgas domes Audita un revīzijas pārvalde, Valsts reģionālās attīstības ministrija (Elektronisko iepirkumu sistēma), Iepirkumu uzraudzības birojs, tiesībsargājošās iestādes, tiesa, Konkurences padome. 8. Valsts uzraugošās un kontrolējošās institūcijas. Rīgas domes Finanšu departaments, ārējā audita veicēji. 9. Valsts un pašvaldības uzraugošās un kontrolējošās institūcijas, gada pārskata revidenti. 10. Pakalpojuma sniedzēji - juridiskas personas, personai piederošā/īrēta nekustamā īpašuma apsaimniekotāji. 11. Tiesībsargājošās un uzraugošās institūcijas, , Rīgas domes Labklājības departaments un tā pakļautības iestādes, Rīgas valstspilsētas pašvaldības aģentūra “Rīgas digitālā aģentūra”. 12. Rīgas domes Labklājības departaments:(Departamenta direktors; Personāla un kvalitātes vadības nodaļas vadītājs; Citas amatpersonas, kas norīkotas veikt pakalpojumu kvalitātes uzraudzību.), RDA (ja informācija tiek ievadīta SOPA) |
Informācija par datu nosūtīšanu uz trešo valsti (ārpus ES/EEZ) vai starptautisku organizāciju |
1.Nenotiek 2.Nenotiek 3.Nenotiek 4.Nenotiek 5.Nenotiek 6.Nenotiek 7.Nenotiek 8.Nenotiek 9.Nenotiek 10.Nenotiek 11.Nenotiek 12.Nenotiek |
Datu glabāšanas termiņi (ja iespējams noteikt un paredzēti) |
1. Saskaņā ar Rīgas domes Labklājības departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, bet ne ilgāk kā 10 gadus. 2. Saskaņā ar projektus reglamentējošo ārējo normatīvo aktu noteikto un departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, bet ne ilgāk kā 10 gadus. 3. Saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru. Veselības istabu apmeklētāju žurnāli 5 gadus, saskaņā ar līgumu. Piesaistīto speciālistu CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas 5 gadus. Departamenta vārdā noslēgtie līgumi un to izpildes dokumenti 10 gadus. Informācija par apmācību apmeklētājiem 3 gadus. Projekta “Mēs par veselīgu Rīgu!” dokumentācija tiek glabāta saskaņā ar ESF ieviešanas normatīvajiem aktiem 10 gadus. 4. 10 gadus no dienas, kurā saskaņā ar programmu piešķirts pēdējais atbalsts (maksājums). 5. Saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, bet ne ilgāk kā 10 gadus. Veikto pārbaužu akti un protokoli atbilstoši nomenklatūrai tiek glabāti pastāvīgi. 6. Darbinieku lietās iekļauta informācija tiek glabāta 75 gadus. Saskaņā ar Arhīvu likumā noteikto un Departamentā apstiprināto lietu nomenklatūru. Ja ar personāla atlases konkursā uzvarējušo pretendentu tiek nodibinātas darba tiesiskās attiecības, pārējo pretendentu personas dati tiek dzēsti pēc četriem mēnešiem, ja personāla atlases konkurss ir izbeigts bez rezultāta, pretendentu personas dati tiek dzēsti pēc trim mēnešiem sākot no atteikuma vēstules nosūtīšanas dienas. Izņēmumu gadījumā personas dati ar pretendenta atļauju tiek dzēsti pretendenta norādītajā termiņā, bet ne vēlāk kā pēc viena gada. 7. 10 gadus pēc iepirkuma līguma noslēgšanas vai vispārīgās vienošanās noslēgšanas. Saskaņā ar Publisko iepirkumu likumā noteikto. 8. Saskaņā ar grāmatvedību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām. Grāmatvedības likums nosaka glabāšanas laiku: gada pārskatiem līdz uzņēmuma reorganizācijai vai darbības izbeigšanai; inventarizācijas sarakstiem, grāmatvedības reģistriem un grāmatvedības organizācijas dokumentiem 10 gadi; attaisnojuma dokumentiem par darbinieku atlīdzību 75 gadi; pārējiem attaisnojuma dokumentiem 5 gadi. 9. Audita lietas tiek glabātas 5 gadus, katru gadu viena audita lieta tiek atlasīta pastāvīgai glabāšanai. Tematisko pārbaužu lietas tiek glabātas 10 gadus. 10. Saskaņā ar Rīgas domes Labklājības departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, bet ne ilgāk kā 10 gadus. 11. 2 mēneši. 12. apmeklējuma ieraksts – viens mēnesis no apmeklējuma dienas; ja tiek veikts ieraksts SOPA - atbilstoši sistēmā noteiktajam datu glabāšanas termiņam. |
Tehnisko un organizatorisko drošības pasākumu vispārējs apraksts: - fiziskās drošības līdzekļi; - informācijas sistēmu drošības līdzekļi. |
Saskaņā ar Rīgas domes iekšējiem normatīvajiem aktiem personas datu apstrādes un drošības jomā.
|
Personas datu avots (ja attiecas) |
|
Personas datu atrašanās vieta |
1. RDVIS lietojumprogramma SOPA; Rīgas ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju klientiem sniegto veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites sistēma (VAPUS); papīra dokumenti Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, RDVIS DAUDZIS. 2. Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru (Sociālās pārvaldes Nodarbinātības, sociālā darba un prakses pētījumu nodaļas galvenais speciālists – eksperts). 3. Elektroniski: EIS, RDVIS Līgumi, IUB Publikāciju vadības sistēma, Ierobežotas piekļuves elektroniskā datu bāzē (anketu ievadītā informācija elektroniski). Papīra dokumenti Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru (t.sk. Veselības pārvaldē, Projekta “Mēs par veselīgu Rīgu!” gadījumā: Ierobežotas piekļuves mape lietā Projekta lietā, Iepirkuma dokumentācija (ierobežotas pieejamības lietā (mapē) vai skapī), anketas (drukātā formātā/orģināli) – ierobežotas piekļuves skapī (seifs). 4. Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru. 5. RDVIS lietojumprogramma ELISS, Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru. 6. RDVIS lietojumprogramma ELISS, KADRI, Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, Excel failā amatu un algu saraksti 7. Ierobežotas piekļuves koplietošanas mape MAISS/DATI/ KOPIGIE/Labklajibas_departamens/Publiskie_iepirkumi, EIS, ELISS, RDVIS Līgumi, IUB Publikāciju vadības sistēma, papīra formā – attiecīgā iepirkuma lieta. 8. Programma HORIZON, papīra dokumenti: Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru. 9. Iekšējā audita gaitā uzkrāto dokumentu kopums, kas attiecas uz konkrēto iekšējo auditu glabājas iekšējā audita lietā Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru. Iekšējā audita lietas tiek glabātas Iekšējā audita nodaļā. Pārbaudes laikā iegūtie dati tiek glabāti elektroniski, Iekšējā audita nodaļas darbinieku datoros, līdz beidzas lietojuma nepieciešamība. Videonovērošanas kameru ieraksti netiek uzglabāti. Tematisko pārbaužu gaitā uzkrāto dokumentu kopumu, kas attiecas uz konkrētu tematisko pārbaudi, apkopo tematisko pārbaužu lietā Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru. Pārbaudes laikā iegūtie dati tiek glabāti elektroniski, Iekšējā audita nodaļas darbinieku datoros, līdz beidzas lietojuma nepieciešamība. Videonovērošanas kameru ieraksti netiek uzglabāti. 10. Papīra dokumenti Departamentā saskaņā ar Departamenta apstiprināto lietu nomenklatūru, elektroniskie dokumenti ELISS, dati tiek glabāti elektroniski Tehniskās nodaļas darbinieku datoros, līdz beidzas lietojuma nepieciešamība. 11. RDA 12. Rīgas domes Labklājības departaments, RDA (SOPA) |
Kādas sekas var būt gadījumos, kad persona nesniegs savus datus: |
1. Datu subjekts nesaņems sociālo pakalpojumu vai sociālo palīdzību. 2. Datu subjekts nevarēs piedalīties algotajos pagaidu darbos vai citos nodarbinātības pasākumu. 3. Datu subjekts nevarēs piedalīties veselības veicinošos pasākumos. 4. Var netikt piešķirts līdzfinansējums vai grants. 5. Netiks risināta sarakstē norādītā problēma. 6. Netiks nodibinātas darba tiesiskās attiecības. 7. Netiks piešķirtas līguma slēgšanas tiesības. 8. Netiks virzīta apmaksa par pakalpojumu vai darbu. 9. Netiks veikts objektīvs audits vai pārbaude 10. Datu subjektam netiks piešķirts riteņkrēsla pacēlājs 11. Netiks risināts ārkārtas sociālais gadījums. 12. Netiks risināts sociālais gadījums. |
Informējam, ka Jums kā datu subjektam ir tiesības:
Rīdziniek, uzzini vairāk par Rīgas pašvaldības sociālo palīdzību (pabalstiem) un sociālajiem pakalpojumiem.
Zvani pa BEZMAKSAS informatīvo tālruni 80005055!
Sociālā darba speciālistu pakalpojumi ir bez maksas un konfidenciāli!