Aktualitātes
Rīgas Sociālais dienests pieņem klientus klātienē un arī pēc iepriekšēja pieraksta
Rīgas Sociālais dienests pieņem klientus klātienē un arī pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām pieteikties apmeklējumam, zvanot pa tālruņiem 67105048 vai 25770080.
Klientu pieņemšanas laiki Rīgas Sociālajā dienestā
Aicinām klātienē ierasties pēc iepriekšēja pieraksta un precīzi noteiktajā laikā, lai neveidotos rindas.
Aicinām arī turpmāk izmantot iespēju iesniegt dokumentus attālināti:
• iesniegt dokumentus atbilstoši “Elektronisko dokumentu likuma” prasībām parakstot ar drošu elektronisko parakstu, iesniegumu var iesniegt, nosūtot uz e-pastu soc@riga.lv;
• rūpējoties par Rīgas iedzīvotāju un darbinieku veselību un drošību, Rīgas pašvaldība portālā latvija.lv ir izveidojusi e-pakalpojumu “Pieteikšanās iztikas līdzekļu deklarācijas iesniegšanai Rīgas Sociālajā dienestā”, kur attālināti var aizpildīt iztikas līdzekļu deklarāciju.
Adrese: https://latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP219/Apraksts
•Iesniegums Rīgas Sociālajam dienestam
•Rīgas Sociālā dienesta lēmuma apstrīdēšana Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamentā
Sev neskaidro informāciju var uzzināt, zvanot pa Rīgas domes Labklājības departamenta BEZMAKSAS informatīvo tālruni 80005055. P., O., T., C. 9.00 – 17.00 un Pt. 9.00 – 16.00, ārpus darba laika darbojas balss pastkastīte, darba dienās darba laikā pa Rīgas Sociālā dienesta informatīvo tālruni 67105048; 25770080.